واشر سرسیلندتیبا شرکتی

وزن:100

جنس:مس و فولاد

برند:شرکتی سایپا یدک

مناسب برای خودروهای :تیبا،ساینا،کوییک،شاهین،212،X200

تخفیف تعداد

تعداد تخفیف واحد صرفه جویی شما
3 ‎ریال300,000 بیشتر از ‎ریال900,000
‎ریال3,700,000
بدون مالیات

تعداد:

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

جنس واشر سرسیلندر واشر سرسیلندر نیز مانند دیگر قطعات موتور از جنسی مقاوم به گرما، حرارت بالا و فشار و ضربات زیاد ساخته می‌شود. این قطعه همچنین باید قابلیت انعطاف‌پذیری داشته باشد تا بتواند وظیفه‌ عایق‌بندی موتور و سرسیلندر را به‌خوبی انجام دهد. بنابراین آن را از ورقه‌ها یا لایه‌های فلز نرم و مواد انعطاف‌پذیر و نسوز می‌سازند. این لایه‌ها در انواع سرسیلندر عموما دارای یکی از ترکیبات زیر هستند که به ترتیب روی هم قرار می‌گیرند: آزبست- مس- فولاد؛ واشر نسوز- فولاد؛ آلومینیوم – کروم؛ مس- واشر مقوایی نسوز یا آزبست- فولاد. آزبست نیز نوعی پنبه‌ نسوز با توان حرارتی بالاست. البته امروزه از این ماده به‌علت سمی و مضر بودنش برای انسان، در ساخت واشر کمتر استفاده می‌شود. واشرهای آلومینیومی و مسی به‌علت وزن کمتر و انتقال حرارتی بالاتر بر دیگر انواع آن برتری دارند. واشر دارای سوراخ‌های بزرگ و کوچکی است که تعداد سوراخ‌های بزرگ آن‌ با تعداد سیلندرهای موتور برابر است و تعداد سوراخ‌های کوچکش با مجاری آب و روغن سرسیلندر و بلوک سیلندر. هنگام نصب واشر سرسیلندر این سوراخ‌ها با منافذ موجود در سرسیلندر و بلوک سیلندر کاملا منطبق و هم‌راستا تنظیم می‌شوند.

وضعیت موجودی
20 قلم موجود در انبار

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

واشر سرسیلندتیبا شرکتی