اتوماتیک راهنمای شرکتی
وزن:100گرم
جنس:پلاستیک
برند:شرکتی سایپا یدک
منسب برای خودروهای :پراید،کاروان،زامیاد،تیبا،x100،x200
ارسال سریع
ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم
پرداخت در محل
وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید
بازگشت وجه
7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه
کیفیت ارسال
شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید
شما احتمالا خودرویی که در نقطه کور دیدتان است را نمیبینید، اما راننده آن خودرو، چشمک زدن چراغ راهنمای شما را قبل از آنکه تغییر مسیر دهید، خواهد دید. خودداری از به کار بردن چراغ راهنما، دلیل بسیاری از حوادث رانندگی است و احتمالا سرچشمه بسیاری از خشونتهای خیابانی نیز قلمداد میشود. برای اکثر رانندگان، چراغهای راهنما بسیار ساده به نظر میرسند؛ شما اهرمی را به سمت پایین یا بالا فشار میدهید، که باعث چشمک زدن چراغ راهنمای خودرو میشود. در واقع پشت حرکت ساده دسته راهنما، فناوری جالبی وجود دارد. مدار راهنما و فلاشر به عنوان زیرمجموعه سیستم ایمنی خودرو فعالیت میکنند و بخشی از آن به شمار میروند. در این مقاله، نگاهی اجمالی به دستگاهی تقریبا غیر معمول به نام اتومات راهنما یا چشمکزن حرارتی (thermal Flasher) خواهیم داشت؛ دستگاهی که باعث چشمک زدن چراغ راهنمای خودروی شما میشود. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه چراغهای راهنما، پس از پایان گردش راننده فعالیت خود را متوقف میکنند. برای آگاهی از نحوه عملکرد چراغهای راهنما در خودرو با زومیت همراه باشید. سیمکشی مدار راهنما بیایید در ابتدا ببینیم نحوه سیمکشی مدار چراغ راهنما چگونه است. ابتدا به چگونگی ارتباط و اتصال مدار چراغ راهنما نگاهی میاندازیم. مدار چراغ راهنما، وقتی روشن خواهد شد که سوئیچ خودرو در حالت روشن (IG) قراردارد. این مجموعه در ترکیب با مدار فلاشر (جفت راهنما)، به عنوان بخشی از سیستم ایمنی خودرو عمل میکنند. یکی از تفاوتهای مدار راهنما با فلاشر این است، که فلاشر در حال خاموشی خودرو نیز کار میکند (برق خود را بدون واسطه از باتری یا رله دوبل دریافت میکند). اما مدار راهنما تنها هنگامی فعال است که سوئیچ خودرو روشن و در حال IG باشد.
وضعیت موجودی |
---|
40 قلم موجود در انبار |