اهرم دوشاخه کلاج دمپردارشرکتی

وزن:300گرم

جنس:آهن

برند:شرکتی سایپا یدک

مناسب برای خودروهای:پراید،تیبا،ساینا،کوییک،212،x200،x100

تخفیف تعداد

تعداد تخفیف واحد صرفه جویی شما
3 ‎ریال150,000 بیشتر از ‎ریال450,000
‎ریال1,050,000
بدون مالیات 1/2روز

تعداد:

ارسال سریع

ارسال سریع

ما سفارشات شما را حداکثر 48 ساعته ارسال می کنیم

پرداخت در محل

پرداخت در محل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت وجه

بازگشت وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

کیفیت ارسال

کیفیت ارسال

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریات می کنید

نحوه وارد شدن نیرو به قطعه خورشیدی کلاچ در عقب قطعه خورشیدی کلاچ، قطعه بلبرینگ کلاچ موجود است که وظیفه دارد به قطعه خورشیدی، نیرو وارد کند. ولی پشت بلبرینگ هم یک دوشاخه کلاچ موجود است. در واقع زمانی که راننده، پای خود را بر روی پدال کلاچ می‌گذارد و آن را فشار می‌دهد این نیرو به ته دو شاخ کلاچ می رسد و از آنجایی که دوشاخ کلاچ از قسمت وسط، متصل به پوسته گیربکس می باشد، بنابراین قسمت دو شاخ، برعکس قسمت انتهای خود حرکت الاکلنگی می کند. به این معنا که وقتی که راننده کلاچ را می فشارد، قسمت ته دو شاخ به طرف اتاق ماشین می آید و سر آن در جهت برعکس یعنی به طرف موتور می رود. این کار باعث می شود بلبرینگ به وسیله دو شاخ کلاچ به سمت جلو حرکت کند و خورشیدی را فشار دهد. همانطور که در بالا هم اشاره شد وارد شدن فشار به خورشیدی موجب می گردد که ورقه های فنری صاف شوند و در نتیجه دیسک از فلایویل جدا گردد. جدا شدن دیسک از فلایویل هم به این معناست که دیگر نیرویی از سمت موتور به سمت گیربکس وارد نخواهد آمد و این نیرو قطع شده است. در این لحظه راننده می تواند دنده را عوض کند چرا که هیچ نیرویی از موتور بر روی جعبه دنده موجود نیست.

وضعیت موجودی
30 قلم موجود در انبار

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

اهرم دوشاخه کلاج دمپردارشرکتی